فرا صنعت پارسيان
فرا صنعت پارسيان|قاب تابلو روان,ماژول ال اي دي, تلويزيون شهري, تابلو ال اي دي,تابلو روان ال اي دي, قطعات تابلو روان, تابلو روان

همه انسان ها خريد كردن را دوست دارند و از حس خوب خريد كردن در شهرها و مراكز خريد فوق العاده در سرتاسر دنيا صحبت مي كنند. اما براي ايراني هايي كه اهل سفر هستند اين مبحث كمي متفاوت مي باشد. چرا كه آنها مي توانند در كشورهاي ديگر تجربه خريد فوق العاده اي را تجربه نمايند. امروز باهم به بررسي چند مكاني كه مي توانيد بهترين خريد را داشته باشيد مي پردازيم.

استانبول، شهر محبوب و معروف براي خريد

اگر شما به دنبال فروشگاهاي بزرگ بين المللي مد مانند گوجي و لويي ويتون در استانبول هستيد در محله هاي Nişantaşı استانبول و پارك ايستينيه و مركز خريد زورلو ميتوانيد به دنبال آنها باشيد. با اين حال بوتيكهاي مختلفي ديگري در شهر هستند كه اين نوع لباسهاي را به فروش مي رسانند. الفباي سفر آنها را به شما معرفي ميكند.

بوتيك Atelier 55 استانبول : خيابان Serdar-ı Ekrem واقع در گالاتا يكي از جالب ترين خيابان هاي استانبول است كه خيابانهاي سنگ فرش و ساختمان هاي نئو كلاسيك در آن به چشم مي خورد. در انتهاي اين خيابان شما به اين بوتيك ميرسيد. بوتيك Atelier 55 داراي مجموعه اي از لباسهاي به روز برند هاي محلي و بين المللي و لوازم جانبي شيك و امروزي مي باشد.

شما مي توانيد نام هايي مانند بورا آكسو و Ümit Benan را در اين محل پيدا كنيد و همچنين Charlotte Olympia ، R & Y Augousti و ديگر برندهاي مطرح را در بوتيك Atelier 55 در تور استانبول ميتوانيد تهيه كنيد.

بوتيك Midnight Express استانبول: اين بوتيك توسط يك معمار و طراح مطرح مد تاسيس شده است كه در محله زيباي ببك قرار گرفته است. مجموعه ايي از بهترين لباسهاي و لوازم جاني مردانه و زنانه از برندهاي تركي و بين المللي را در اين محل مي توانيد تهيه كنيد.

 بوتيك ميدنايت اكسپر به محلي براي نمايش لباسهاي مد و به روز در استانبول بسيار شناخته شده است. اين بوتيك طرحهاي محلي مانند كيفهاي شيك از برند Mehry Mu، مجموعه از لباسهاي به روز Burçe Bekrek را به فروش مي رساند. علاوه بر لباسهاي برند انواع جواهرات و لوازم جانبي، دكوراسيون منزل را در تور استانبول ميتوانيد از اين بوتيك تهيه كنيد.

بوتيك V2K Designers استانبول: بوتيك وي تو كي ديزاينر  به عنوان اولين برند مشهور ترك، واكو تعلق دارد كه در يك بوتيك جداگانه به نام V2K Designers محصولات به روز و برند خود را ارائه مي نمايد. در اينجا شما ميتوانيد پوشاك شيك و به روز طراحان خلاق جهان از جمله الكساندر وانگ، پيتر سام و همچنين بهترين طراحان تركيه مانند حسين چلايان را مشاهده كنيد. همچنين مجموعه كفش و كيف و لوازم جانبي بسيار شيك و امروزي در اين بوتيك در معرض فروش قرار دارند. بوتيك وي تو كي ديزاينر V2K Designers استانبول در محله عبدي ابيكسي قرار دارد.

بوتيك Beymen Blender استانبول: از ارائه برند Acne Studios گرفته تا زديگ و ولتير در اين بوتيك، بيمن را به يكي از مشهورترين بوتيكهاي استانبول تبديل كرده است. علاوه بر اين، اين بوتيك بهترين مجموعه هاي بين الملي از برندهاي مشهور را نيز عرضه ميكند. اين بوتيك همچنين علاوه بر فروش برندهاي مطرح  و محبوب به زيبايي شناسي نيز تاكيد زيادي دارد. در بوتيك بيمن كه در محله عبدي ابيكسي قرار گرفته شما مي توانيد انواع لباسهاي شنا، كيف و كفش و لوازم جانبي مد را خريداري كنيد.

بوتيك Acquaverde استانبول: بوتيك Acquaverde در محله گالاتا قرار گرفته است و براي افرادي كه به دنبال لباسهاي برند و به روز هستند بهترين انتخاب است. در اين بوتيك انواع تي شرت، كفش هاي ورزشي و لوازم جانبي از برندهاي معروف دنيا مانند آمريكن وينتيج، Majestic Fiatures و Otto d’Ame را در ميتوانيد خريداري كنيد.

 

آنتاليا، شهر ساحلي بي نظير براي خريد

آنتاليا علاوه بر تفريحات عالي براي گردشگران، مكان هاي شگفت انگيزي نيز براي خريد دارد كه در آنها مي توانيد تمام وسايل مورد نياز خود را به همراه بهترين سوغاتي ها و اجناس ديگر با قيمت مناسب خريداري نماييد.

مركز خريد تراسيتي آنتاليا-TerraCity: مركز خريد تراسيتي يكي از بهترين و مشهور ترين مراكز تجاري آنتاليا است كه در مساحتي به وسعت ۴۸٫۰۰۰ متر در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد.

مركز خريد تراسيتي متشكل از ۴ طبقه و 150 فروشگاه در منطقه مرادپاشا و در محله فنر قرار گرفته است. در ميان فروشگاه هاي آن برندهاي مطرح و به روز ترك و بين الملي از جمله نايك، پير كاردين، هوگو باس، گانت، ماسيمو دوتي، ماكس مارا، تامي هيلفيگر ماركس اند اسپنسر و.. نيز قرار دارد. اين مركز تجاري داراي مغازه هاي فروش لوازم خانگي و ديجيتال، لوازم آرايشي، كيف و كفش ، جواهر، ساعت و لوازم ورزشي است كه تمامي گردشگران ميتوانند مطابق سليقه و بودجه خود اجناس مورد نظر خود را انتخاب و خريداري كنند، همچنين فروشگاهاي مخصوص كودكان از جمله لباس و اسباب بازي نيز در اين محل به چشم مي خورد.

علاوه بر فروشگاه هاي متنوعي كه در مركز خريد تراسيتي TerraCity آنتاليا قرار دارد، طبقه چهارم آن داراي 30 رستوران و كافه است كه غذاهاي تركي و بين الملي را براي مشتريان خود سرو ميكند كه پس از گشت زني و رفع خستگي ميتوانيد در اين رستورانها غذاي خوشمزه ميل كنيد.

همچنين زمين هاي بازي كودكان و خردسالان نيز از امكانات تفريحي و سرگرم كننده است تراسيتي آنتاليا كه ميتوانيد از آنها بهره مند شويد.اتاق تعويض پوشك، اطلاعات، مسجد، پاركينگ، تاكسي، ويلچير،  اينترنت وايفاي، اشيا گمشده، دستگاه هاي خودپرداز، رخت كن و .. بخشي از امكانات مركز خريد تراسيتي ميباشد. اين مركز خريد براي مسافران تور آنتاليا از ده صبح تا ده شب باز است.

مركز خريد ميگروس آنتاليا: مركز خريد ميگروس Migros Shopping Center در منطقه كنيالتي و نزديكي لونا پارك، آكواريوم، ميني سيتي و آكوالند قرار گرفته و بزرگترين مركز خريد آنتاليا محسوب ميشود.

اين مركز تجاري در سال 2001 در مساحتي به وسعت 50000 مترمربع افتتاح شد و با 130 فروشگاه محصولات مختلف از برندهاي داخلي و بين‌المللي از جمله تامي، زارا، مودو، ال‌سي، وايكيكي و لاكوست را در خود جاي داده است كه بنابر سليقه خود ميتوانيد در ميان همه اين فرشگاه ها بگرديد و كالاي مورد نظر خود را خريداري كنيد. در 23 رستوران، فست فود و كافي شاپ اين پاساژ ميتوانيد انواع غذاهاي خوشمزه بين الملي و تركي را امتحان كنيد. سرگرمي و تفريحات مختلفي از جمله برگزاري رويدادها و جشنواره هاي مختلف، پرديس سينمايي بزرگ به نام ماكسيموم با اكران فيلم هاي جديد تركي در مركز خريد ام ميگروس وجود دارد كه براي هر گردشگري جذاب خواهد بود.

محوطه پاركينگ اين مركز خريد آنتاليا داراي 1300 ظرفيت  خودرو است. همچنين به غير از ورودي اصلي، يك ورودي به طبقه همكف و يك ورودي جانبي نيز در اين محل به چشم مي خورد. طبقات اين مركز تجاري نيز توسط 12 پله برقي و دو آسانسور پانوراميك به هم متصل مي شود. هايپر ماركت ميگروس واقع در طبقه همكف و سينما نيز با هشت سالن نمايش فيلم و رستوران‌هاي آن در طبقه اول قرار گرفته اند. چشم‌انداز رستوران‌هاي مركز خريد ميگروس مشرف به دريا و كوه‌هاي بيداقي مي باشند. اين مركز تجاري از 10 صبح تا 10 شب يكسره باز است.

مركز خريد مارك آنتاليا-MarkAntalya: در ماه آگوست سال 2013 مركز خريد مارك آنتاليا به منظور دسترسي بهتر و راحت تر اهالي و گردشگران در فضاي 51 هزار متر مربع ساخته شد. اين مركز داراي 155 فروشگاه مي باشد و شما مي توانيد اجناس و برندهاي متفاوت را به قيمتي اقتصادي بيابيد همچنين مي توانيد در رستوران هاي اين مركز غذاي مورد علاقه خود را ميل كنيد. گفتني است كه اين مركز داراي پاركينگي با گنجايش سه هزار خودرو مي باشد. اطلاعات مركز: اين مركز همه روزه از ساعت 10 صبح الي 22 باز مي باشد.

 

دبي، يكي از بهترين شهرها براي خريد

دبي براي داشتن مغازههاي مد و فشن شهرت جهاني دارد. از برندهاي محلي گرفته تا برندهاي لوكس اين شهر براي علاقه مندان به مد فروشگاههاي زيادي براي خريد كردن دارد. الفباي سفر بهترين فروشگاها را به شما معرفي ميكند.

مركز خريد سوق مدينه جميرا دبي: فروشگاه سوق مدينه جميرا Souk Madinat Jumeirah براي كساني است كه دنبال اجناس خاص محلي هستند و بازديد از اين مركز خريد مدرن را نبايد از دست بدهند.اين مركز خريد با تقليد از سبك و معماري يك بازار عربي سنتي، بهترين مغازه هاي مد و فشن را در يك محيط سنتي و قديمي در خود جاي داده است.

سوق كه در زبان محلي به معني بازار است داراي فروشگاه هاي مختلف طلا و جواهر و كفش از كشورهاي اطراف منطقه است. اين محل همچنين يك مكان عالي براي تماشاي برج العرب در عين خريد كردن در تور دبي لحظه آخري است.

فروشگاه والت فشن دبي: فروشگاه فشن والت Fashion Vault سبك هايي از بهترين طراحان محلي را جمع آوري كرده و جايي است كه همه طراحان منطقه اجناس خود را در مدلهاي مختلف به فروش ميرسانند. اين فروشگاه بهترين جا براي نمايش هنر افراد پر استعداد  است و فرصتي براي حمايت از طراحان خلاق محلي براي نمايش مد و فشن را فراهم كرده است. گردشگران تور دبي ارزان ميتوانند مدلهاي برند و خاص را در اين محل خريداري كنند.

فروشگاه فشن اونيو دبي: فروشگاه فشن اونيو Fashion Avenue دبي در دبي مال يكي از بزرگترين مراكز تجاري جهان با بيش از 1200 فروشگاه قرار دارد. اين فروشگاه براي طراحان مد و لباس يك محل رويايي محسوب ميشود.تمام برندهاي لاكچري مطرح و شناخته شده دنيا از جمله گوچي، شنل، كارتير و.. در گوشه و كنار اين مركز خريد قرار دارند كه امكان خريد را براي همه خريدارن با هر نوع سليقه فراهم ميكند.

فروشگاه فشن اونيو تجربه خريد منحصر به فردي را براي خريداران خود به جاي ميگذارد. از جمله شامل طراحي شخصي، خدمات سرويس دهي و حمل و نقل، تا خريدارن تجربه خريد منحصر به فردي را داشته باشند. اين سرويس را ميتوانيد حتي به صورت آنلاين رزرو كنيد. براي تهيه ارزان ترين بليط هواپيما دبي با ما همراه باشيد.

منطقه طراحي دبي: از فروشگاه هاي پاپ آپ گرفته تا برگزاري رويدادهاي مهم در منطقه طراحي دبي Dubai Design District يا به عبارتي D3، جايي است كه تا بخواهيد ميتوانيد ببينيد و غرق در مدلها و طراحهاي متنوع شويد. علاوه بر خريد كردن ميتوانيد يك فنجان قهوه در كافه One Life Kitchen و يا Lighthouse بنوشيد. اينجا محلي است كه ميتوانيد استايل لباسهاي شيك و روزانه شهروندان دبي را مشاهده كنيد.

بعضي از بزرگترين رويدادهاي بزرگ مد و فشن در منطقه طراحي دبي برگزار ميشود. جايي كه طراحان مد خاورميانه، استعداد هاي خود را در تار و پود لباسهايي كه طراحي كرده اند به نمايش گذاشته اند. رويداد سالانه مد در اين منطقه برگزار ميشود از جمله رويداد Sole DXB كه تعدادي از شناخته شده ترين مدل هاي كفش و برخي مارك هاي ورزشي بين المللي در آن ديده مي شود. در چنين جشنواره هايي كنسرتها و مراسماي سخنراني برگزار ميشود كه يك فضاي بزرگ و عالي براي گرداوري طراحان مد و لباس را ايجاد ميكند.

طراحان مد در مسابقات اسب سواري دبي: مسابقات اسب سواري دبي يكي از جالبترين و بزرگترين رويدادهايي است كه در دبي برگزار ميشود. اين مسابقه از سال 1996 در تقويم دبي قرار داشته و جز رويدادهايي است كه هرساله برگزار ميشود و علاقه مندان از سراسر جهان براي تماشاي مسابقات لوكس اسب سواري به دبي ميروند.

اين مسابقه هر سال در ماه مارچ در Meydan برگزار ميشود. اسبها تنها جذابيت اين رويداد نيستند بلكه اين مسابقه جام جهاني دبي بهترين مكان است كه عاشقان مد، علاوه بر تماشاي مسابقه ميتوانند تعدادي از سبكهاي مختلف و جالب لباس را در اين محل مشاهده كنند.

جام جهاني دبي حتي مسابقه ايي براي زيباترين كلاه نيز برگزار ميكند كه تعدادي از خانمها نيز در آن شركت دارند. تمام افراد مشهور دبي در صنعت مد از شركت كنندگان اين مراسم هستند كه اين فرصت براي طرفدارن مد است تا لباسهاي و هنر دست اين افراد هنرمند را مشاهده كنند.  براي اطلاع از ليست هتل هاي خوب دبي الفباي سفر را دنبال كنيد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۴:۳۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
میز اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

تبلیغات در اپلیکیشن ها و ارتقا کسب و کار
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میزهای اداری ایستاده مناسب برای افراد کوتاه قد
راهکارهای اداری آفن
www.afn-furniture.com

Recreational activities in Persian Gulf
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت بره زنده 98
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
ویژگی های خدمات کترینگ مجالس و خدمات آنها
خدمات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

جهاز بران و آداب آن
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس تهران
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

طراحی کاربردی و فوق حرفه ای محیط کار
مبلمان اداری آذران فضانما
www.azaran.com

سفره عقد در فضای باز
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک با بهترین قیمت
www.azinzand.com/fa

برگزاری مجلس عروسی
خدمات لوکس مجالس
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی غرب تهران
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

آشنایی با جدیدترین مدل ردیاب ماهواره ای خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

شایع ترین بیماری های چشم که احتمال ابتلا به آن زیاد است
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

لیزر درمانی چیست
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

آموزش skin care
دوره های آموزشی skin care
www.thalgoparis.com

پاور ژل زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنتالیا نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

جراحی های زیبایی پرطرفدار در سال جدید
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تورهای نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی
www.yasminseyr.com

تور ترکیه نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی ترکیه
www.alefbatour.com

کلاس کنکور
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

خرید بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

سالن آرایش مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار پذیرایی عرشیا
مجتمع گردشگری عرشیا
www.talararous.com

تور آنتالیا نوروز 99
آژانس هواپیمایی آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور تایلند نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com
طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی