فرا صنعت پارسيان
فرا صنعت پارسيان|قاب تابلو روان,ماژول ال اي دي, تلويزيون شهري, تابلو ال اي دي,تابلو روان ال اي دي, قطعات تابلو روان, تابلو روان

وقتي به فكر سفر به خارج از كشور مي افتيم، نيمي از دغدغه هايمان را هزينه هاي بالاي تفريح در آن كشور ها تشكيل مي دهند. اما آيا مي دانستيد برخي كشور ها داراي تفريحات رايگان هستند؟ پس براي آشنا شدن با اين تفريحات در نقاط مختلف جهان تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد.

استانبول، شهري براي سليقه هاي مختلف

با وجود ساختمان و بناهاي قديمي و تاريخي و موزهاي مختلف و صدها  اماكن توريستي گوناگون، اما در استانبول تفريحاتي نيز وجود دارد كه به كيف پول شما نيازي ندارند.

موزه هنرهاي مدرن استانبول: موزه هنرهاي مدرن استانبول Istanbul Modern يكي از مهمترين مراكز ديدني استانبول است كه هنر معاصر هنرمندان محلي و بين الملي را در خود جاي داده و بازديد از آن يك تجربه اساسي و متفاوت براي هنرمندان و طرفداران هنر است. براي تماشاي اين مجموعه هنري جذاب مي توانيد 5 شنبه ها به صورت رايگان و بدون پرداخت هيچ پولي، از تماشاي اين موزه در تور استانبول ارزان لذت ببريد.

آدرس: استانبول، كاراكوي، Caddesi Antrepo No.۴

موزه نقاشي و مجسمه سازي: يكي از اولين موزه هاي هنري زيبا در تركيه، موزه نقاشي و مجسمه سازي The Museum of Painting and Sculpture است كه توسط آتاتورك در سال 1937 تأسيس شد كه آثار هنرمندان قرن 19 و 20 مانند عثمان حمدي بيگ Osman Hamdi Bey و بدري رحمي Bedri Rahmi را در معرض نمايش گذاشته است. در تور ارزان استانبول مي توانيد از اين موزه كه بين 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر (به جز يكشنبه و دوشنبه) رايگان است بازديد كنيد.

آدرس:استانبول، بشيكتاش، آكاتلار دُراي

موزه پرا Pera Museum : موزه خصوصي پرا Pera Museum در يك ساختمان زيباي قرن نوزدهمي قرار دارد كه به عنوان هتل بريست Bristol Hotel از آن استفاده مي شود. در موزه پرا، نقاشيهاي شرق شناسي،هنر آناتولي و كاشي و سراميك Kütahya وجود دارد و همچنين نمايشگاه هاي موقت نيز در آن برگزار مي شود. برخي از نمايشگاهاي موقتي كه برگزار شده بود شامل آثار هنرمنداني مانند اندي وارهول Andy Warhol، جوآن ميرو Joan Miro، فريده كوهلو Frida Kahlo و پابلو پيكاسو Pablo Picasso بوده است. از اين موزه كه جزو جاذبه هاي ديدني استانبول است، هر جمعه بين ساعت 6 بعد از ظهر تا 10 شب  كه ورودي آن به شكل رايگان و بدون پرداخت هزينه است مي توانيد بازديد كنيد.

آدرس: استانبول، تپه باشي، Meşrutiyet Caddesi No.۶۵

مركز فرهنگي و هنري سالت گالاتا: مركز هنري و فرهنگي سالت گالاتا Salt Galata علاوه بر داشتن معماري خاص و منحصر به فردش، داراي كتابخانه و نمايشگاه است كه در يك ساختمان قديمي بانك عثماني قرار دارد. در داخل اين ساختمان اين مركز هنري، يك كتابخانه تحقيقاتي زيبا؛ رستوان،كافه، كتاب فروشي، گالري هنري و موزه عثماني قرار دارد كه رايگان بوده و به راحتي مي توانيد يك روز خود را در تور استانبول تعطيلات خرداد به بازديد از اين مكان اختصاص دهيد.

آدرس: استانبول، كاراكوي، Arap Cami Mahallesi, Bankalar Caddesi No.۱۱

گالري هنري در خيابان استقلال: گالريهاي هنري استانبول هميشه رايگان هستند، بنابراين براي كساني كه به دنبال تور ارزان استانبول و سفر اقتصادي هستند از گزينه هاي مناسب براي تماشا كردن محسوب مي شوند.در استانبول تعداد زيادي از بهترين گالريهاي هنري در خيابان استقلال قرار دارند كه از مشهورترين آنها مي توان به گالري آپارتماني اشاره كرده كه در هر طبقه از آن گالريهاي هنري متفاوت مانند Galeri Zilberman, Galerist, and Galeri Nev وجود دارد. در فاصله كمي دورتر از خيابان استقلال، گالري هنرهاي معاصري به نام Arter وجود دارد كه در آن نمايشگاهاي مهم و ارزشمند برگزار مي شود.

گردش و تفريح با تور بالات: يكي از محله هاي رنگارنگ و تاريخي كه در نزديكي استانبول قرار دارد و شما مي توانيد يك روز كامل بدون پرداخت پول در آنجا بگذاريد و لذت ببريد محله بالات Balat است. مي توانيد ساختمان كالج ارتودكس فانار يوناني Phanar Greek Orthodox College building را تماشا كنيد و يا شمعي در كليساي سنت جورج St. George Church روشن كنيد. از زيباييهاي كليساي بلغاري سنت استفان Stephen Bulgarian Church  و خانه هاي ديدني كه به  شهر بورژوازي ، خانواده يوناني ارتدكس، تعلق دارد در تور استانبول لذت ببريد.

مسجد زيركZeyrek Mosque  : مسجد زيرك Zeyrek Mosque با چشم انداز زيبا، يكي از زيباترين مكانهاي ديدني استانبول است. اين مسجد ابتدا يك صومعه پانتئون بود كه شامل دو كليساي سنتي ارتدكس شرقي و يك كليساي كوچك بود. مسجد زيرك، دومين ساختمان باستاني مذهبي باقي مانده توسط بيزانس، پس از مسجد ايا صوفيه ساخته شد، اما اين مسجد بعد از سقوط قسطنطنيه (نام كهن استانبول) تبديل به مسجد شد.

آدرس: استانبول، خيابان عبدالله، فاطه

 

مسكو، سفري رايگان به قرن پانزدهم ميلادي

اگرچه مسكو يكي از گران ترين شهرهاي جهان است، اما هنوز چيزهايي وجود دارد كه مي توانيد به صورت رايگان از آن لذت ببريد، فقط بايد بدانيد كه چه كارهايي انجام دهيد. ما ليستي از چيزهايي كه به شما كمك مي كند از تعطيلات خود در مسكو بدون پرداخت هزينه زياد لذت ببريد تهيه كرده ايم. با الفباي سفر همراه باشيد.

گشت و گذر در پاركها: مسكو بيش از 60 پارك دارد كه بيشتر آنها براي بازديد رايگان هستند. اما بعضي از اين پاركها به قدري سرسبز و زيبا هستند كه عملا ممكن است شما چند روز وقت خود را صرف تماشا و قدم زدن در آنها كنيد. از كاخ سلطنتي تساريتسنو كه متعلق به قرن 18 ميلادي است بازديد كنيد و در هنگام غروب از آبنماي موزيكال لذت ببريد. در كولومنسكويه و اطرافش قدم بزنيد. بر اساس سليقه خود مي توانيد در تور ارزان روسيه، پارك كوسكووو در جايي كه داستان عاشقانه جذاب بين كنت شرمتف و برده او پراسكوفيا كوواليووا اتفاق افتاده پياده روي كنيد، دوچرخه سواريدر پارك جنگل ايزمايلووو را امتحان كنيد، يا اينكه عظمت شوروي سابق را در پارك VDNKh لمس كنيد.

به تماشاي اجراي موسيقي رايگان بپردازيد: مسكو خيلي بيشتر از چيزي كه تصورش را كنيد كلاب و كافه دارد كه در برخي از آن ها كنسرت هاي رايگان اجرا مي شود. مي توانيد موسيقي ايندي را در كلاب Dama گوش دهيد، از گوش دادن به موسيقي ريتم اند بلوز در كلاب Roadhouse لذت ببريد و يا اينكه در كافه هاي Punch & Judy و Imagine  به تماشاي كنسرت رايگان بنشينيد. فقط به اين مورد توجه كنيد كه وب سايت آن ها را از قبل بايد چك كنيد.

زيبايهاي مترو مسكو را ببينيد: خيلي ها معتقد هستند كه متروي مسكو يكي از زيباترين متروهاي دنيا است، به شكلي كه از 206 ايستگاه آن، 44 ايستگاه آن مكان هاي ميراث فرهنگي و جزو جاذبه هاي گردشگري روسيه به شمار مي روند. هر ايستگاه نيز داري تاريخ خاص خود است. پس اگر تمايل نداريد كه براي تورهاي راهنما هزينه كنيد، با كمي تحقيق و فقط با خريد بليط ورودي مترو، ايستگاه هاي پر زرق و برق و زيبا را كشف كنيد. فقط به ساعتهاي شلوغ و پر تردد توجه داشته باشيد.

كليساهاي باشكوه ارتدودكس را ببينيد: كليساهاي رنگاروانگ و گنبد پيازي مسكو به غير از اينكه براي عكس گرفتن مكانهاي فوق العاده اي  هستند، ورود به همه آن ها نيز رايگان است، اما قوانيني براي وارد شدن وجود دارد كه بايد رعايت شود: خانمها بايد لباس پوشيده به تن داشته باشند و روسري به سر داشته باشند و آقايان نيز اجازه ندارند شلوارك بپوشند و سرشان را بپوشانند. به غير از اين موارد، چيزي ديگري مانع ورود و بازديد از اين عبادتگاهاي پر جلال و شكوه كه مربوط به قرن 15 است وجود ندارد. علاوه بر كليساي جامع سنت باسيل و كليساهاي كاخ كرملين، كليساهاي زيبا ديگري مانند كليساي جامع مسيح منجي، صومعه نووودويچي، كليساي الياس پيامبر و كليساي جامع يلوخووو نيز را مي توانيد مشاهد كنيد. در مسكو بيش از هزار كليساي كوچك و بزرگ وجود دارد كه مي توانيد انتخاب كرده و در تور مسكو سن پترزبورگ بازديد كنيد.

محو تماشاي معماري بناها شويد: مسكو با تاريخ 870 ساله، بناها و آثار تاريخي زيادي را در خود جاي داده كه  تا هفته ها مي توانيد مشغول ديدن آنها در تور تركيبي روسيه باشيد. با توجه به سليقه شخصي خود مي توانيد از آنها بازديد كنيد و از معماري آنها شگفت زده شويد: بناهاي قرن هفدهمي، كليساهاي جامع دوره باروك مسكو، آسمان خراش هاي سبك استاليني، ساختمان هاي مدرن و برج هاي شيشه اي و بتني.

بازديد از موزه هاي رايگان: بيشتر از هزار موزه در مسكو وجود دارد كه ورود به بسياري از آن ها در سومين يكشنبه هر ماه رايگان است، همچنين از برخي از موزه ها در تمام اوقات بدون پرداخت هزينه مي توانيد بازديد كنيد . تور ادبي براي خود در مسكو ايجاد كنيد. به اكتشاف خانه گوركي كه در عمارتي لوكس به سبك هنر نو قرار دارد بپردازيد، پس از آن از خانه بولگاكوف كه خانه سابق ميخائيل بولگاكوف نويسنده روسي است و صحنه هاي مختلفي از رمان او به نام مرشد و مارگاريتا در آنجا به چشم مي خورد بازديد كنيد. اگر علاقه مند هستيد كه در مورد تاريخ متروي مسكو اطلاعات بيشتري كسب كنيد، موزه ملي متروي مسكو را انتخاب كنيد و كلكسيون منحصر به فرد قطارهاي قديمي مترو را ببينيد. براي بازديد از يكي مقبره لنين جنجالي ترين جاذبه مسكو، لازم نيست هزينه بپردازيد در آنجا مي توانيد پيكر حفظ شده اين انقلابي معروف را مشاهده كنيد.

 

آنتاليا، تفريحات جذاب رايگان در كنار گران ترين تفريحات

براي سفر خود به دنبال پيدا كردن راه هايي براي صرفه جويي هستيد؟ اينكه در هتل ارزان قيمت اقامت كنيد و يا وعده هاي غذايي سبك بخوريد؟ اما در طول سفر از بازديد برخي از اماكن توريستي نمي توان گذشت. اگر مقصد سفر شما آنتاليا است، الفباي سفر تفريحات رايگان آنتاليا را به شما معرفي مي كند.

بازديد از مسجد Yivli Minaret : يكي از جاهايي كه از آن بايد بازديد كنيد شهر قديم آنتاليا است كه جاذبه هاي ديدني در آنجا مي توانيد مشاهده كنيد. يكي از اين مكان هاي گردشگري آنتاليا، مسجد Yivli Minaret است. اين مسجد آجري قرمز رنگ با قدمتي از قرن 13، بسيار بلند بوده است و يكي از نمادهاي شهر آنتاليا مي باشد. اين مسجد كه در دوره سلجوقيان بنا شده، مناره اي به طول 38 متر دارد كه اگر از 90 پله آن بالا برويد با چشم انداز بي نظيري مواجه خواهيد شد. معماري بي عيب و نقص اين مسجد نيز بسيار تحسين بر انگيز است.

قدم زدن در پارك Karaalioglu : محلي پر از آرامش در ميان اين شهر پر جنب و جوش و مكاني جالب و زيبا براي لذت بردن از سفر تور آنتاليا قدم زدن در پارك Karaalioglu است. پارك تماشايي و سرسبزي كه داراي مناظر كم نظيري از ساحل بندر باستاني و درياي بي كران مي باشد. در اين پارك قدم بزنيد و از چشم انداز دل پذير درختان سوزني برگ مانند سرو، نخل و كاج لذت ببريد. در اين پارك مي توانيد فرصت را غنيمت بشماريد و از برخي از  مكان هاي ديدني آنتاليا مانند ساختمان شهرداري، تئاتر شهر و  برج هيدريليك نيز ديدن كنيد.

گشت و گذار در بازار آنتاليا: سفر به آنتاليا بدون ديدن بازارهاي مختلف و به خصوص مشهور شهر كامل نخواهد بود. حتي اگر شما هيچ خريدي هم نكنيد مي توانيد با فرهنگ محلي مردم كشور تركيه و شيوه زندگي آنها آشنا شويد و تجارب جديد بياموزيد. در بازار علاوه بر اجناس گوناگون و مغازه هاي مختلف، كافه هاي قديمي نيز وجود دارد كه سنتي هستند. در ميان قدم زدن و تماشاي مغازه ها شايد بعدا هم جنسي خريداري كنيد و يا حتي سوغات نيز تهيه كنيد چرا كه اجناس ارزان قيمتي درتور آنتاليا ارزان مي توانيد در اين مكان پيدا كنيد.

تماشاي ساحل كنيالتي Konyaaltı Beach : يكي ديگر از تفريحات رايگاني كه در آنتاليا مي توانيد انجام دهيد، رفتن به سواحل است. ما به شما ساحل كنيالتي را پيشنهاد مي كنيم كه شايد مايل باشيد حتي چندين بار به آنجا برويد. ساحل زيباي كنيالتي در غرب آنتاليا قرار دارد.اين ساحل محل ايده آلي براي عكاسي در تور ارزان آنتاليا است چرا كه پست زمينه آن كوهستان است كه زيبايي اين ساحل را دوچندان كرده است. رستوران ها و كافه ها، مراكز تفريحي و درختان زيبا در اين ساحل وجود دارد كه مي تواند چندين ساعت شما سرگرم كند. حتي ميتوانيد شنا كنيد، آفتاب بگيريد و در ساحل شني ماسه اي در تور آنتاليا تعطيلات خرداد قدم بزنيد.

پياده روي در مسير Lycian : جاده Lycian يك مسير پياده روي محبوب و خيره كننده است كه از امتداد ساحل الي دنيز Ölü Deniz در فتحيه از بنادر زيباي تركيه) آغاز مي شود كه داراي چشم انداز فوق العاده اي به درياي مديترانه است. طول اين جاده 540 كيلومتر است و يك فرصت عالي براي اكتشاف زيباييهاي تور آنتاليا در اين منطقه است. پياده روي يا دوچرخه سواري و موتور سواري در اين جاده چيزي است كه به آن نياز داريد. البته مسلما مجبور نيستيد كل اين مسير را طي كنيد.

تفريح در ساحل لارا Lara Beach : همان طور كه گفتيم يكي از تفريحات رايگان آنتاليا تفريح و سرگرمي در سواحل اين شهر است. يكي ديگر از سواحل جذاب و ديدني كه مي توانيد ساعاتي در آن خوش بگذرانيد ساحل لارا است كه در شرق آنتاليا قرار دارد، ساحلي شن و ماسه اي كه لحظات خوشي را مي توانيد براي خود بسازيد. در اين ساحل علاوه بر رستوران و كافه هاي مختلف، تفريحات جذاب ديگري در تور گردشگري آنتاليا براي شما محيا است از جمله زمين فوتبال، پارك عجايب، محلي براي واليبال ساحلي، انواع ورزش هاي آبي مانند جت اسكي و موج سواري.

ديدن برج ساعت Clock Tower : يكي از مكان هاي توريستي آنتاليا و نقاط اصلي شهر كه نمي توانيد از آن چشم پوشي كنيد برج ساعت است. تعدادي از مردم تركيه اين محل را به عنوان مكاني براي ملاقات و يا نقطه شروع براي تماشاي شهر قديم آنتاليا (كلايچي) مي باشد برجي كه آخرين بازمانده از برج هاي هشتادگانه آنتالياي قديم مي باشد. اين برج 14 متري، محل عاليي براي گرفتن عكس هاي زيبا و به ياد ماندني است. اين برج با نماي شگفت انگيز اطرافش با كافه ها و رستورانهاي مختلف احاطه شده كه توريستهاي زيادي را مجذوب خود كرده است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۲:۱۱ ] [ admin ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب
میز اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com

تبلیغات در اپلیکیشن ها و ارتقا کسب و کار
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

میزهای اداری ایستاده مناسب برای افراد کوتاه قد
راهکارهای اداری آفن
www.afn-furniture.com

Recreational activities in Persian Gulf
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت بره زنده 98
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com
br />
ویژگی های خدمات کترینگ مجالس و خدمات آنها
خدمات مجالس رویای طلایی
www.royayetalaei.com

جهاز بران و آداب آن
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

نمایندگی زایس تهران
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

طراحی کاربردی و فوق حرفه ای محیط کار
مبلمان اداری آذران فضانما
www.azaran.com

سفره عقد در فضای باز
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک با بهترین قیمت
www.azinzand.com/fa

برگزاری مجلس عروسی
خدمات لوکس مجالس
www.maghsoudloocatering.com

لوله بازکنی غرب تهران
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

آشنایی با جدیدترین مدل ردیاب ماهواره ای خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

شایع ترین بیماری های چشم که احتمال ابتلا به آن زیاد است
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

لیزر درمانی چیست
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

آموزش skin care
دوره های آموزشی skin care
www.thalgoparis.com

پاور ژل زودگیر
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنتالیا نوروز 99
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

جراحی های زیبایی پرطرفدار در سال جدید
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

تورهای نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی
www.yasminseyr.com

تور ترکیه نوروز 99
برگزار کننده بهترین تورهای نوروزی ترکیه
www.alefbatour.com

کلاس کنکور
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

خرید بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

سالن آرایش مهسا ممتاز
سالن آرایش مهسا ممتاز
www.mahsamomtaz.com

تالار پذیرایی عرشیا
مجتمع گردشگری عرشیا
www.talararous.com

تور آنتالیا نوروز 99
آژانس هواپیمایی آسمان آبی
www.asemanabi.net

تور تایلند نوروز 99
آژانس هواپیمایی اوج ماندگار
www.oujmandegar.com
طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی